צוות המחקרנוכחי

בעז הדס
Photo of בעז הדס
2020-present
חדר:
210
Teachers’ Assessment Knowledge
"סוגי ידע ותפיסות של מורים ביחס להוראה והערכה בסביבה מקוונת "

בעז הדס הוא סטודנט במסלול דוקטורט בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון, מכון טכנולוגי בישראל. בעז סיים בהצטיינות תואר בוגר בכימיה באוניברסיטה העברית בירושלים בשנת תשנ"ו, והמשיך עד לקבלת לתואר MSc בכימיה, במחלקה לכימיה פיסיקלית באוניברסיטה העברית בירושלים בשנת תשנ"ט. מחקרו של בעז עסק בספטרומטריית מסות תלוית זמן תוך שימוש במכשיר Reflectron TOF MS משולב במלכודת יונים קוודרופולית, של פולרנים, פחמימנים פוליארומטיים ופפטידים קצרים. שיטה זו מאפשרת מדידת קבועי קצב לתהליכים אונימולקולריים של יונים בפאזה הגאזית.

בשנת תשס"ו השלים בעז לימודי תעודת הוראה בכימיה באוניברסיטה העברית בירושלים, והוא משמש כמורה לכימיה בתיכון מזה 20 שנה. בשנת תשע"ג זכה בעז בתואר מורה צעיר מצטיין לכימיה מטעם החברה הישראלית לכימיה. בשנים האחרונות עסק במגוון תפקידים הקשורים להדרכת מורים לכימיה, ליווי מורים חדשים והובלת קהילת מורי כימיה במחוז ת"א.

כיום מחקרו של בעז, בהנחיית פרופ' יהודית דורי, עוסק בתפיסות וסוגי ידע של מורים, באמצעות ניתוח מטלות למידה מקוונות שמפתחים המורים. בעז שימש כמנחה קורס למורי STEM בשנת ההוראה הראשונה לאחר ההתמחות, של היחידה לכניסה להוראה בטכניון בשנים תשפ"א-תשפ"ב, וכיום מוביל את הקהילה הצפונית של מורים מובילים בכימיה המתכנסת בטכניון.

e-mail